administratie op orde

ADMINISTRATIE OP ORDE

Stapels papier, ongeopende enveloppen en misschien zelfs rekeningen die te lang blijven liggen? Ben je het overzicht in je administratie kwijt?

Samen nemen wij jouw administratie door. We gaan alle post uitzoeken, sorteren, behandelen, archiveren en brengen samen een overzichtelijk systeem aan dat voor jou werkt.

Ditzelfde geldt ook voor je digitale administratie. Een volle mailbox of een onlogische mappenstructuur op je computer of laptop kunnen irritatie geven omdat je zaken niet (snel) kunt terugvinden. Bespaar tijd en ergernis door samen met mij die volle inbox en onoverzichtelijke computer aan te pakken.

NA DE BEGELEIDING

… weet je hoe je de mailbox zo goed als leeg houdt.

… mis je geen deadlines meer.

… zijn je “to do” taken overzichtelijk georganiseerd.

… kun je documenten op een overzichtelijke manier archiveren.

… hoef je niet meer te zoeken naar documenten en spullen.

… heb je een overzichtelijk systeem op je computer en/of voor je papieren administratie.

… heb je een gestructureerde agenda.

… werk je je administratie efficiënter en sneller af.

… blijf je zin houden om je administratie bij te werken.